QUARK – elektryfikacja pojazdowa

Moduł bateryjny – ogniwa cylindryczne

Poprzez zastosowanie wbudowanych przekształtników DC/DC moduły
bateryjne BMU-200 pozwalają na uzyskanie kontrolowanego napięcia
pracy bez względu na rodzaj i stan naładowania baterii. Zastosowanie
zaawansowanych algorytmów sterujących przepływem energii umożliwia
elastyczne budowanie wielogałęziowych i hybrydowych magazynów
energii.

Komputer pokładowy z panelem diagnostycznym

Odpowiedzialny jest za zarządzanie pojazdem elektrycznym. Współdziała z kluczowymi komponentami takimi jak układ trakcyjny, z systemem zarządzania magazynu energii i układem wspomagającym. Wizualizuje stan pojazdu na wyświetlaczu i umożliwia komunikację z resztą systemów sterujących. Możliwość wyboru aż do 7 profili eksploatacji pojazdu elektrycznego. Dedykowany do zastosowań przemysłowych i trudnych warunków pracy.

Moduł bateryjny – ogniwa pryzmatyczne

Zastosowano ogniwa o dużej „cykliczności” (>5000 cykli ładowania), moduł przystosowany jest do pracy w szerokim zakresie temperatur otoczenia: od -40°C do +55°C. Wbudowane zaawansowane układy elektroniczne oraz konstrukcja mechaniczna zapewniają wysokie bezpieczeństwo pracy.

Komputer sterujący

Stale monitoruje urządzenia peryferyjne poprzez kanały komunikacyjne oraz archiwizuje parametry pracy. Sprawuje on nadzór nad systemem zarządzania magazynu energii, układem wspomagającym jazdę, sterownikiem silnika elektrycznego oraz systemem sterowania trakcją, zapewniając wzrost bezpieczeństwa pojazdu elektrycznego.